Reklamace
Vrácení zboží ve standardní 14 denní lhůtě
Zakoupené zboží můžete vrátit bez udání důvodu během zákonné 14 denní lhůty od data jeho převzetí a to zasláním zpět na adresu
TERAPIE DOMOVA, s.r.o.
Raisova 950
386 01 Strakonice
Toto právo se však nevztahuje na objednávky v rámci obchodní či podnikatelské činnosti, tedy pokud je na faktuře uvedeno vaše IČ.
Dodržení 14 denní lhůty
Pro dodržení lhůty je rozhodující, kdy je odstoupení od smlouvy odesláno. Lhůta pro odstoupení se tak považuje za zachovanou, pokud spotřebitel v jejím průběhu odešle prodejci oznámení, že od smlouvy odstupuje.
Lhůta pro odstoupení od smlouvy trvá 14 kalendářních dnů, nikoliv pracovních, a začíná běžet následující kalendářní den po převzetí zboží spotřebitelem (např. převezme-li si zákazník zboží v pátek, doba pro odstoupení se počítá od soboty včetně).
Jaké dokumenty přiložit?
Ke vrácenému zboží doporučujeme přiložit dokument, který usnadní identifikaci daného zboží a požadavku (číslo objednávky nebo daňový doklad).
Nezapomeňte, prosím, uvést číslo účtu, na který žádáte částku poukázat! Peníze za zboží zašleme na váš bankovní účet co nejdříve, nejpozději do 14 dnů od dnů od odstoupení od smlouvy, ne však dříve než dojde k doručení vraceného zboží zpět na naše reklamační oddělení (případně než prokážete, že vracené zboží nám již bylo odesláno). Náklady na vrácení zboží jsou v tomto případě na straně kupujícího.
reklamace
Jakékoli nedostatky a vady nás vždy mrzí a snažíme se je odstranit v co nejkratší době.
Prosíme, kontaktujte nás telefonicky na lince 777 58 58 84, nebo napište podrobnosti reklamace včetně čísla objednávky na e-mail adresu reklamace@terapiedomova.cz a my vám následně poradíme, jak dále postupovat. Obvykle se reklamace řeší výměnou za bezvadný kus anebo vrácením peněz, v závislosti na charakteru vady. V případě zasílání zboží zpět vám rádi poradíme nejefektivnější způsob přepravy zboží k nám.
Zboží k výměně či posouzení se pak posílá na adresu:
TERAPIE DOMOVA, s.r.o.
Raisova 950
386 01 Strakonice
Pro rychlejší vyřízení reklamace (identifikaci objednávky) doporučujeme přiložit číslo objednávky nebo doklad o koupi.
Prosíme, výrobek do reklamace předejte čistý v souladu s hygienickými předpisy nebo obecnými hygienickými zásadami. Musí obsahovat všechny části a příslušenství, které jsou nutné k ověření reklamované vady.
Jak postupovat, když…
... ZÁSILKA DORAZILA POŠKOZENÁ
Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží.
Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte.
Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat buď přepravce, nebo naši společnost, v závislosti na druhu vámi vybrané přepravy.
Česká pošta: oznamte osobně v den doručení na jakékoliv pobočce pošty.
PPL: oznamte do 3 pracovních dnů na tel. 225 331 500.
Zásilkovna: 216 216 516, reklamace@zasilkovna.cz
... Zboží bylo dodáno nekompletní nebo neodpovídá objednanému typu
Ajaj, to nás mrzí. Ale rádi vše uvedeme do pořádku. Prosíme, zavolejte naši linku 777 58 58 84 nebo napište podrobnosti včetně čísla objednávky na e-mailovou adresu terapiedomova@gmail.com a společně zvolíme nejvhodnější postup.
Někdy se však stává, že e-maily spadnou do spamu a pak zůstávají bez reakce, což je oboustranně velmi nepříjemné. Neváhejte nás v takovém případě kontaktovat telefonicky a na tuto skutečnost nás upozornit, abychom mohli záležitost vyřešit k vaší plné spokojenosti.
Děkujeme.